Kto, jak nie pacjent potrafi najtrafniej ocenić działanie kliniki? Czym kierują się pacjenci w wyborze placówki i polecaniu jej znajomym czy rodzinie? Sprawdzamy to na bieżąco.
Profesjonalizm i troska
Od samego początku działalności z dużą skrupulatnością przyglądamy się opiniom dotyczącym naszych usług. Prowadzimy badanie satysfakcji, które pokazuje nam co myślą o nas nasi pacjenci. Efekt? Wielka radość! Pacjenci podkreślają to, na czym nam bardzo zależy: profesjonalizm, życzliwość, staranność i empatię w podejściu do każdego z nich, indywidualne traktowanie, minimalizowanie stresu.
Pacjent w centrum uwagi
Dużo czasu poświęcają… Tu nie ma taśmy, jak w fabryce. – mówią. Lekarze są życzliwi. I tę życzliwość odczułam. Albo: Miałam wrażenie, że wszystko kręci się dookoła mnie – to często powtarzające się opinie. Cieszymy się! Zależy nam bardzo na tym, żeby osoba, która do nas przychodzi, była zawsze w centrum uwagi, żeby nie zostawiać jej samej sobie. Nie jestem kolejnym numerkiem, czuję się ważna. – miło słyszeć takie słowa.
Personel na piątkę
Nasi pacjenci są także zadowoleni z troski, jaką wykazuje pozostały personel – Położna jest po prostu fajna. Nigdy nie poczułam, że ktoś chce mnie zbyć – opowiadają. Personel zna pacjentki po imieniu – cieszą się. Owszem, zna. Bo i nasz personel jest niezwykły. Nie tylko posiada wysokie kompetencje, ale także kieruje się sercem w podejściu do drugiego człowieka.
Walka ze stresem
Z bardzo pozytywnym odzewem spotkała się też „walka”, jaką wytoczyliśmy stresowi. Jak wiadomo napięcie wywołane stresem potrafi w istotny sposób przeszkodzić skutecznej terapii niepłodności. W walce z nim ważne jest więc wszystko, co stres redukuje: postawa lekarza i położnej, szczegółowość informacji, jaką udziela się pacjentowi, pomoc doświadczonego psychologa, a nawet elementy medycyny wschodniej umożliwiające powrót do równowagi. Efekt? Nie stresuje mnie wizyta w FertiMedica– komentowała leczenie jedna z pacjentek. Inna dodała: Wiem, co będą mi robić, wiem, po co. Jestem spokojniejsza.
Rodzinna atmosfera, przyjemne wnętrza
Bardzo często w ankietach, które wypełniają nasi pacjenci zwracają oni uwagę na atmosferę panującą w naszej przychodni. Piszą: „Kameralnie, rodzinnie, ciepło” czy „Przyjemne i czyste gabinety”. To takie małe szczegóły, ale także ważne w placówce medycznej.
Cieszą nas opinie naszych pacjentów dotyczące naszych ludzi i usług.
Zapraszamy do FertiMedica!